nu ni.

Har ni saknat...? Ni har saknat! FYLLEINLÄGG á la Cor.


Hej bloggen. Dags för en bikt. Oh ja, prälle skulle bli stolt.. Eller? Nej. Hmm. Äsch. Från början.
Hej bloggen. Vår ost är slut. Jag är hemskt ledsen om jag åt upp det sista i nån form av fyllefrosseri (MEN IDA HETSADE) Men allt som är gratis, eller redan betalt, är gott och kommer aldrig igen. Vi borde köpa en äcklig ost. Och sluta gå på billiga fester. Med generösa kompisar. Fuck it. släng mig till saudiarabien där alkohol är dyrare än heroin (av förklariga själa) så ska vi se att det löser sig.


Ett stort problem med att dricka alkohol är att man äter som en häst när man kommer hem. därför borde man sova borta oftare. sjukt bra grej. vi behöver inte äns liggas. bara bjud hem mig så jag slipper äta ost. För jag ger mig tydligen inte förän alla kanter är borta slut och finito. Jag tuggar på en nu.

Mår faktiskt lite illa. kanske borde byta rum. ååå. typiskt.


Kommentarer
Postat av: D.

To the gym!

Postat av: Anonym

Annars då?

2009-04-20 @ 23:45:09
URL: http://e018.blogg.se/
Postat av: M

Men hallå?! Här är ju dödare än i farfars kalsonger..

2009-04-29 @ 18:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback