circle of life.

för att ingen ska misstolka föregående inlägg. Jag har en släkt. En jävla släkt. Men tyvärr (för dem) så träffas vi inte så ofta. Jag är ju nämligen extremt upptagen med mitt liv (typ alltså snerran)och de är extremt upptagna med att förlösa barn. Dessutom bor de ca 30-40 mil härifrån, och det är ju inget man cyklar över på en kvart.

Men tillbaka till att de ploppar ut små skrynkliga knyten här och var.

Jag har 12 kusiner. Min mamma har typ 40, för mormor hade 11 syskon, men det kan vi prata om nån annan gång. Jag har alltså 12 kusiner. Dessa12 har lyckats ploppa ur sig ca 16 yngel, 2 senaste rapporterades det om alldeles nyss (fast de va visst klara nån gång i slutet av februari). Och yngsta kussen att ploppa kids är bara 21!

Och snart börjar de där småglinen producera eget. En av dem tar studenten till somman, och både hon och lillsyrran har registrerat partnerskap (alltså... släkten har registrerat...) så länge till lär det ju inte dröja innan generationerna screw me over.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Din dröm om ett eget skrynkligt knyte gör sig påmind va?

Postat av: c.

faktiskt så tänkte jag inte alls på den. och jag är rätt nöjd med att leva mitt eget liv i ett par år till, och inte låta det fokusera kring fotbollsträningar, tvätt och folköl framför tv-apparaten. jag och mina kusiner lever vitt skilda liv. och jag trivs med det.

2009-04-13 @ 08:55:21
URL: http://crok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback