ijustwantyourkissboy.

Varför har jag inte skrivit något på 5 dagar? Varför har den här bloggen varit död och begraven? Varför kan jag inte klämma ur mig nått vettigt för att glädja små bloggers?

Jo... för ungefär 4 dagar kommenterade någon (irl) att jag typ bara, nästan, jämt, skriver ångestfyllda inlägg där jag ifrågasätter min karaktär och beklagar mig över att en öl.. två öl.. blev 3 öl osv. Det fick mig hur som helst att göra en research. Och, hmm, jo det stämmer nog. Typ.

Så då tog jag beslutet att sluta upp med sådant (för att slippa förväxlas med en förvirrad alkolist). Jag beslutade mig även för att börja skriva vettiga och intressanta inlägg.

Så. Skrivkramp.

Kommentarer
Postat av: r

ångest kompis ångest kompis ångest kompis. nej jag har faktiskt inte ångest idag, har du? däremot mådde jag lagom bra när jag kom hem igår... hehehehe.... :(

2009-02-25 @ 12:19:30
Postat av: c.

ååå jag visste väll att du skulle förstå titeln :D

Postat av: r

det här är ett skämt. fattar du? ett jävla skämt. jag vill gråta. det blir en salt soppa idag tror jag..

2009-02-26 @ 10:54:23
Postat av: D

Tur att du kan klaga med mig paa laanga promenader daa =D

2009-02-26 @ 17:55:01
URL: http://blogg.hojenberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback