en sån där dag.

Godmorgon världen. Lösgodis till frukost, vackert väder (nåja, det VAR vackert när jag vaknade, utvilad, klockan 8), tre avsnitt av scrubs, hammrandet av råttfötter som försöker gräva sig ur buren och fortfarande två och en halv timmar kvar tills jag måste gå till jobbet, där vi typ ska åka till en lekplats och eventuellt äta lite pommes frittes. Pretty good i think.

Men det allra bästa?
Enligt facebook och "Vilken scrubs-karaktär är du"-test så är jag Dr. Cox. Hell yeah!



Yes, yes its a beauuuuuteful day, me love.


Kommentarer
Postat av: r

jag ville kommentera det andra inlägget, men det gick tydligen inte. märkligt nog. varför denna humörsvängning? det tycker vi inte om. imorgon är det landskap. är du pepp? klart du är. jag är. och du är. vi alla är. är är är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback