facebook rape.

Hur vet man att man blivit facebook-rapead?

Caroline plans to attend Gyllemheimsgasquen, Rockgasken, Nv06c och Nv06d's skiva på TEATERN och BAR, Get some och John Emmel live

okej det där dkulle ju kunna hända, men...

Caroline joind the groups Sävja oldschool, Ska vi bilda en skitstor grupp och skänka 5 kronor till stadsmissionen?, If 50000 join this group I know that the people suport Palestina, Jag har varit full med någon i den här gruppen, Fett med kärlek, V-dalas skägg- och mustaschförening, Gahh panik sänk inte vårt bidrag (typ) och MIDSOMMARFITTA

Dessutom har någon (nååågon) kommenterat deltagandet med:
Vaaaaaa jag ville bara ut och köpte bärs!
Är det nån som faktiskt förstår vad människan menar?



Jag kan duscha i ett halvår men jag kommer fortfarande känna mig smutsig...

Kommentarer
Postat av: r

haha va? :D

Postat av: D

då förstår jag varför du inte svarade i telefon om du nu duschar i ett halvår :P

2009-03-07 @ 14:09:40
Postat av: r

hehehe nu har jag varit inne på fejjan. hehehehe. men så farligt var det ju inte.

2009-03-07 @ 14:30:00
URL: http://rebo.blogg.se/
Postat av: Anonym

ghdhfthbgbv hehehe flll

2009-03-07 @ 23:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback