en gång i min ungdom.

Hörrni. Om ni ramlar i en trappa så att ni måste bäras ner någon gång, då är det inte en bra idé att dansa i fyra timmar till. Foten blir nämligen stor som en fotboll och så måste man krypa till kylskåpet när man är hungrig.

Alltså. Mental note: Inte ramla och dansa. Eller dansa och ramla.

Men hörrni, idag är det inta bara dagen efter en fantastisk utgång. Småland och Maskinen forthewin! Det var över alla förväntningar. Bra musik, skönt (och snyggt!) folk (och män), underbar stämning och ett jävla flow. Jag funderade ett tag (i ett mycket mycket svagt ögonblick) på om jag kanske skulle joina smålands istället...

How ever. Idag är det även 1 mars! Och jag har vårkänslor! Jag är som en kalv som vill ut på grönbete, det spritter i benen. Förbannade jävla fot-fotboll. Och förbannade tv som bara visar skit på en sketen söndag. Och underbara underbara solen (som jag tror mig skymta bakom de nerdragna draperierna)!

1:a mars alltså. Det betyder mars, och sen är det april, och sen maj och sen är det.... HappY Meal!

Och Böööörger King.

Och då är det... ja, kanske inte jul, men i alla fall sommar! Och då är det fest. Men tills dess är det vår (vilken jävla vår). Och vi kommer ha så roligt. Det vet ni!

Men tills dess funderar jag på att väcka hed så att hon kan hämta frukost till mig. Jag är ju faktiskt invalid.




....Och så har jag lila ben. På grund av ett par mycket (MYCKET) sexiga lack-tights. Men DET är en annan historia.


Kommentarer
Postat av: r

varför har jag inte fått en inlägget dedikerat till mig?? det är faktiskt min födelsedag. :( (eller okej, min födelsedag är slut nu, men ändå!!!)

2009-03-03 @ 00:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback